Musnah Saja

Thursday, October 29, 2009

Aku benci dengan kata pisah .
Apalagi perpisahan yang berakhir kesedihan.
Aku tau kita akan bertemu lagi .
Tapi ku benci jeda yang menyisipnya .
Lebih baik ku bersiram kegelapan ibu kota .
lebih baik aku termakan dinosaurus yang telah lama punah .
dari pada harus berpisah walau hanya sebentar .
semua berubah saat perpisahan datang .
semua jadi hijau .
kuning .
biru .
marun .
tembaga .
hitam . kelam .
jingga .
ahh . muak aku dengan ini .
kenapa harus ada waktu dimana kita tak akan saling bertemu .
aku benci !!
aku muak !!
rasanya bagai diterkam harimau .
sama saja seperti di telan oleh tiram raksasa .
aku tak mau ini terjadi .
aku takut umurku tak cukup untuk mempertemukan kita lagi .
aku takut aku keburu pergi disaat kita akan kembali .
aku takut waktuku di dunia terhenti sebelum mengakhiri pertemuan kita dengan sempurna .
aku benci ini . aku benci itu .
aku benci di saat aku merasa benci dimana aku merasa menjadi orang yang paling di benci oleh orang yang paling di benci di dunia yang kita benci .

0 comments:

Post a Comment

Delicious Diaries Of Denis Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino